Ha nem láttad volna az előzőt, azt itt találod. Nézzük, hogy mit tanultam a héten:
1. Megtanultam hogyan kell szakszerűen ledugózni egy vákumcsövet:
2. Nem baj, ha alatta van, visszamegyaz!
3. Van, amit minden autóban el kell baszni:
Ezért az utolsóért konkrétan fizettem volna egy tízest, ha megmutathatom, hogy hogyan kell csinálni, vagy ha megcsinálhatom én. Emitt található a választék új, ill. újszerű kapcsolókból: ÍBÉJ! 37k a legolcsóbb…
Ezen kívül 2 autóból 1 darab ép tükörvitorlát (takarólemezt, ahogy tetszik) sikerült megmentenem, mert mindegyik be volt repedve. Pedig azt hiszem, hogy ennél egyszerűbben eltávolítható alkatrész nincs is az autón. Akinek már ez sem megy, az vajon honnan veszi a kurvanagy önbizalmat, hogy bármihez is hozzányúljon? Egyetlen elcseszett pöcök tartja. Ja, egyébként 7 rúgó a balos, ha éppen van. Mert jobbos pl. nincs. (Katt!)
A költségvetéssel és a rendelési listával egészen jól állok, és kb. az látszik belőle jelen nyers állapotában, hogy beltér-kültér csecsére annyit fogok elkölteni, hogy kis túlzással vehetnék belőle egy Borg Warner EFR 7670-es turbo kitet. Az nem rossz, mi? És a projektnek egy jól használható, eredeti kültérrel és beltérrel rendelkező autó a célja, nem egy versenygép. Egy tökéletes belső kedvéért bármikor lemondok 100 lóerőről…
Ja, sírdogálok itt, amikor a kolléga éppen most jött rá, hogy az Rx-8 alját megette a rozsda, a küszöböt meg összetaknyolta valami tróger. Papi, veled vagyok! Inkább nem posztolok a mohos aljáról képet, mert sírva fakadsz. Viszont az MPS 3 év múlva úgy fog kinézni, mint az Rx-8-ad. 🙁