Megint vannak történések.

Pl. megpróbáltam életet lehetni a MicroTech ECU-ba (ami egyébként faszán működik, és 3 kiló körül eladó), majd amikor egy napnyi szopás után sem tudtam konnektálni csatlakozni hozzá, akkor eszembe jutott hogy még a 2000-es évek elején találkoztam egy hihetetlen paraszt hibával egy programban, amit a Regional Settings beállítások US-re állítása oldott meg.

Átállítottam, és láss csodát: Minden működött. Kár, hogy elment vele egy nap.

 

Szerencsére “A Grál” elég jól haladt a présgép mellett, így lassan minden futómű alkatrész menetkész lesz.

Elindultunk újra a másik vonalon is, az új feladat az alsó szívósor “borotválása” volt. Konkrétan nincs a gyári verzióval sem baj, de:

  • megy benne hűtővíz, ami meleg
  • megy benne kipufogó gáz, ami ugyancsak meleg
  • nem fér el a nagyobb turbó, ami meg gáz

Ezt a három problémát oldotta meg Thomas egy huszáros (flexes) vágással. (Még lesz vele munka, de már látványos az átalakulás!)

 

Egész hétvégén ezeknek a képeknek örültem. Meg aztán van, amikor a cimbik kellemes hétvégét kívánnak, miközben a te szarodon dolgoznak:

Jó szar minőségű kép, azért is mertem feltenni. 🙂

Volt horror is, ami szerencsére nem velem történt, de már legalább tudom, hogy mit nem fogok csinálni: bedugott flexen korongot cserélni:

 

Két nap múlva ez lett:

 

Szerintem ezt hívják baromi nagy máknak. Sokkal szarabbul is végződhetett volna…

 

 

 

Hozzászólások