Megint vannak történések.
Pl. megpróbáltam életet lehetni a MicroTech ECU-ba (ami egyébként faszán működik, és 3 kiló körül eladó), majd amikor egy napnyi szopás után sem tudtam konnektálni csatlakozni hozzá, akkor eszembe jutott hogy még a 2000-es évek elején találkoztam egy hihetetlen paraszt hibával egy programban, amit a Regional Settings beállítások US-re állítása oldott meg.
Átállítottam, és láss csodát: Minden működött. Kár, hogy elment vele egy nap.
Szerencsére “A Grál” elég jól haladt a présgép mellett, így lassan minden futómű alkatrész menetkész lesz.
Elindultunk újra a másik vonalon is, az új feladat az alsó szívósor “borotválása” volt. Konkrétan nincs a gyári verzióval sem baj, de:
- megy benne hűtővíz, ami meleg
- megy benne kipufogó gáz, ami ugyancsak meleg
- nem fér el a nagyobb turbó, ami meg gáz
Ezt a három problémát oldotta meg Thomas egy huszáros (flexes) vágással. (Még lesz vele munka, de már látványos az átalakulás!)
Egész hétvégén ezeknek a képeknek örültem. Meg aztán van, amikor a cimbik kellemes hétvégét kívánnak, miközben a te szarodon dolgoznak:
Jó szar minőségű kép, azért is mertem feltenni. 🙂
Volt horror is, ami szerencsére nem velem történt, de már legalább tudom, hogy mit nem fogok csinálni: bedugott flexen korongot cserélni:
Két nap múlva ez lett:
Szerintem ezt hívják baromi nagy máknak. Sokkal szarabbul is végződhetett volna…