Ha követed a blogot, biztos feltűnt, hogy baromi sok az MPS-es poszt, és annál ritkább az Rx-es. Pedig az is halad, csak iszonyat lassan, mert az idő nagyobbik részét a Dildóval töltöm. 🙂 Eleve úgy indult ez a sztori, hogy miután elkészült az MPS kellett egy új projekt, mert baromi naívan azt hittem, hogy a Dildó összeállt, és nem lesz mivel mókolni a jövőben. Na baromi nagyot tévedtem. Az MPS (mint a projektautók általában) soha nem fog teljesen összeállni, és mindig ad munkát. Vagy ha nem, akkor fejlesztési ötletet. (lásd pl. SAPPS) Jelenleg kb. 10 napnyi melóm lenne a Dildón, csupa szuper dolog. Metanol port injection (végre), TIP csere (véééégree!!), olajhűtő install, fékcső install. Van egy faxa fejlesztési ötletem, amihez adott minden, ez egy failsafe lenne a metanol rendszerhez, ami elengedi a töltőnyomást, ha beszakad az AFR. (Pl. eltömődik a metanol rendszer, vagy behal a benzinpumpa.)
Ezek alapján gondoltam, hogy átstruktúrálom kicsit a kategóriákat. Lesznek MPS-es posztok, Rx-es posztok (remélem egyre több), a töppedt tudásbázis kategóriát felváltja a “Kutatás/Fejlesztés”, az Offtopic meg megmarad a többi hülyeségnek. Így kb. minden a helyére kerül.

Aki egy kicsit is benne van a projektautós sztoriban, az szerintem pontosan tudja, hogy két autóval baromi nehéz. Az Rx-hez lakatost keresek, közben a piros kaszniját próbálom leadni bontásra, meg ilyenek. A Grál nem Rx-ezik, mert kulimunkán van a műhely körül, remélhetőleg hamarosan megunja. 😉

Azért ha adódik valami lehetőség, hogy az Rx-el foglalkozzak, akkor kapva kapok az alkalmon. Múltkor kibéreltek egy kárpittisztító gépet, hát mondanom sem kell, hogy messze az Rx szőr-szőnyege volt a legszebb és a legpuhább a kezelés után. Full műszál! Yeah! 😀 <3

 

Hozzászólások