Igazi pajtalelet!

Piroska azelőtt egy rendes, jóravaló srác álma volt. Szép napokat töltöttek együtt, majd jártak műhelyről-műhelyre, ahol a megoldások helyett az autó gazdájával a magyar rögvalóság jött szembe, meg a sok tróger “szaki”. Piroskából pedig egy idő után pénztemető lett, ami már nem is működött. Aztán évekig egy kert végében állt, és várta, hogy megmentsék. Hogy újra ő legyen valaki rozsdás álma.


“Húú, de tapad ránk az a Mazda!” – Valóban hazáig követett.

Soha nem bontottam még el egy majdnem jó autót. Sőt, semmilyen autót. Fura érzés lesz. Persze, Piroska kívülről elég rosszul néz ki, de belül nagyon rendben van. Kapcsolók, kárpitok, műanyagok, minden a helyén. Sokkal teljesebb a belső kép, mint Mohosban volt. Hogy mekkora segítség Piroska a Projekt számára? Hatalmas. Ő adta a rendes rotorokat, már ott majdnem bejött az ára. A turbója hibátlan, Mohosé lóg és fossa az olajat. Ha valaki próbált már ilyen belső teret rendbehozni, akkor tisztában van az árakkal meg az idővel, amit az utánajárás emészt fel. Kint persze van majdnem minden, de beltérhez 30 dollár alatt egy gombot sem adnak. 

Szentimentális baromságnak tűnik, de valamikor ez az autó is egy korrektül megépített, pöpec Rx-7 volt, pont, mint Mohos. Sajnálom elbontani. De jobban sajnálnám, ha nem tudnám befejezni a projektet, így aztán disznóvágást tartunk hétvégén, a szó legjobb értelmében: a leölt állat minden használható alkatrésze új értelmet nyer majd, és tovább él Mohosban. Nem lesz pimpmájrájdos szélvédő kirugdosás meg tetőn ugrálás. Autót olyan gonddal még nem szedtek szét, mint ahogy ezt fogjuk.


Az “Azon melegében” felirat esküszom, csak véletlen.


Ez a forma még ilyen varacskosan is bejön.

 

 

 

 

Hozzászólások