Apropó Dildó, a 140000 km nem múlt el nyomtalanul. Főleg az utolsó 30000 viselte meg. Az első futómű, kormánymű és a féltengelyek kérdéses állapotban vannak, valszeg a váltóoldali bak is gatya. Mentségemre szóljon, hogy azt hittem, már februárban megkapom a Trolit, a Dildóból meg második autó lesz. (Persze nem így lett.) A Dildó emiatt napi használatban van, amit eléggé utál, főleg a sok szar utat. Ennek pedig az lett a vége, hogy elő van irányozva egy 3-4 napos karbantartás, amikor a hibákat orvosoljuk, és az autó megkapja a két utolsó upgrade-et.

Visszakanyarodva a rotoros sztorira: folyamatosan megy a kokecolás, kikerültek mindkét autóból a szélvédők, mohos pedig már az oldalán is volt, szerencsére csak kontrollált körülmények között. A tegnapi karácsony főszereplője a 3 REC-es rotor oldalház volt, melyek tegnap érkeztek meg. Felújított mind, de portoltak és nagyon pöpecül néznek ki. Jött némi szerszám is, pár zacskó patent, meg egy első-hátsó toronymerevítő szett.

 

 

Legközelebb az OEM alkatrészek és a felújított turbó érkezik. 😉

 

 

Hozzászólások