Kezdjük mindjárt az elején. Még kb. egy hónapja elkezdett folyni a Dildón a két első Koni. Mivel az egyik hátsó gátló kb. 4 hónapja durrant el, és a szettben az elsők legatyásodásánál sem volt még 25000 km, szerintem életem további részében a Koni off. (Közúti használat volt, nem pálya, nem csapatás.)

Kb. két hónapja valami elkezdett kopogni, ott elől. A Dildónál kicsit mindig para, hogy mi fog bekampózni, pedig igazi gáz még soha nem történt. Mivel én alapvetően paranoiás vagyok, ilyenkor mindig elviszem az autót szakemberhez, már ha én nem jövök rá, hogy mi a pék van. A szakember általában azt mondja, hogy ő nem hall semmit, én meg stresszelek még vagy két hónapig, mire már rendesen, jól beazonosíthatóan és reprodukálhatóan jön a zörej. De addigra már én is tudom, hogy mi van, úgy, ahogy most is. A kib@szott CorkSport váltótartó bak megadta magát. Aki ismeri a Dildó igaz történetét, az tudja, hogy a 3 CorkSport bakból ez a 2. ami 20000 km-en belül megadja magát. (A konik előbb lettek betéve, mint a bakok.) Így azt hiszem érthető a feszült idegállapot. Tehát életem további részében CorkSport off.

A Dildó “betegsége” főleg úgy gáz, hogy nem tudok időt elkummantani az MPS-re, hiszen azt már mind előre elkummantottam az Rx-re! Megjegyezném, hogy még mindig nem buktam le! (Kösz Drágám, hogy hagysz játszani! :)) Szóval bár a gátlók kiszerelését én csináltam, a visszaszerelést más fogja, mert nekem ott az Rx, időm meg nincs.

 

Emitt meg egy videó, hogy milyen szuperek voltak a Konik:

 

Apropó, “A Grál”! Anélkül, hogy nagyon kibeszélném (írnám) ezt a szentéletű aranyembert, azért vele is bírnak történni dolgok… (Gondolom az már lejött, hogy ő sem teljesen normális. Mondjuk ki az?) Na, a lényeg annyi, hogy egy kaszkadőrmutatvány következtében pár hétre kivonta magát a munka alól. Ezúton is boldog lábadozást kívánok. 😉

A sztori másik fele, hogy “A Grál” nélkül tök felesleges kokecolni a műhelyben. Egyrészt a faszi mindent IS tud, másrészt elviselhetővé teszi mások jelenlétét. És akkor ezt a szálat itt abba is hagyom. Odafent egyébként csak a dzsuva és a rumli nő, amit most kurva nehéz lesz a Grálra fogni, mert három hete nem volt fenn. Viszont láthatóan megszűntek a random kialakuló rendezett részek, ami egyértelműen a Grálhoz volt köthető. Komolyan, teljesítmény átjutni a műhelyen. És erről baromira nem a rotorsarok tehet.

Más: még múlthét előtti héten szétkaptam mindkét turbómat, mert a turbinaházat kiküldtem külhonba, hogy csináljanak belőle egy rendes, jóravaló turbót, ami megfúj majd nekem ~370 lovat keréken, viszont 3500-ra isti-bizi betölt. Mindezt lehetőleg “olcsón”, és baromi jó minőségben. Az sem hátrány, ha illeszkedik a gyári rendszerhez, hogy ne kelljen mindenre milliókat rákölteni, mert jelenleg nincs miből. Na, úgy néz ki, hogy ez megoldódott, kapok egy BNR S3-at, 60-1 kompresszorkerékkel, T04B házban. Az egyik turbómhoz egyébként már hozzányúltak, az valszeg kuka. Ami vicces, hogy mindkét turbinaház ugyanazokon a helyeken, ugyanúgy volt elrepedve. Azt mondják az okosok, hogy ez egyébként üzemszerű.

 

Említettem, hogy elkezdtem rendelgetni. Egyelőre jött egy shortshifter 37 dollárért. 😀 Ez baromi fontos volt, de valahol el kellett kezdeni. Azóta ezeket húztam be:

  • BNR S3 turbó
  • 3 oldalház, újszerű állapotban, portolva, BAGÓÉRT! Újszerű, azaz rajta van a nitrid réteg! 😉
  • Alu hűtő
  • Ford Taurus V6 venti
  • Ford Taurus V6 generátor (130A)

A két utolsó külön megérdemel egy posztot. (A Ford-Mazda összefonódás sokkal előbb elkezdődött, mint eddgi gondoltuk!) Röviden annyi a sztori, hogy ez a két dolog kell ahhoz, hogy legyen elektromos ventim, és elbírja a generátor, ami gyárilag 70 amperes. Ezek egyébként többé-kevésbé plug&play cuccok, azaz én is fel tudom applikálni őket. Az  meg mint tudjuk nem lehet túl nehéz.

Ígérem legközelebb hamarabb jelentkezek. Addig is:

 

 

Hozzászólások